13 maj 2016

Detta har hänt...

Det var verkligen inte igår som jag skrev här i bloggen. Livet kom liksom i vägen. För att ge en snabbgenomgång vad som hänt sen sist:
Jag har skrivit en massa, publicerat en novell i en antologi, varit med i NaNoWriMo och faktiskt kommit upp i de 50000 orden som står på spel, i samband med det träffade jag en massa roligt skrivfolk att chatta med, jag har gått en distanskurs i vampyrfiktion, jag har fött barn (11 mars för att vara exakt, läs mer här), brutit fotleden och hoppar fortfarande på kryckor. Jag tror det var det stora hela.


Jag kan inte lova att bli bättre på att uppdatera, men jag ska verkligen göra mitt bästa. Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra med mina bloggar. Skrivbloggen uppdateras mest flitigt, men jag vill ändå ha ett ställe där jag kan skriva om allt annat som inte rör skrivandet. Plus att jag vill få in barnen på ett hörn. Så den stora frågan är nog om jag ska hålla till här och flytta hit barnen, ha kvar båda bloggarna eller starta en helt ny som inkluderar allt förutom skrivandet. Jaja, jag får fortsätta fundera på det.

Nu är jag i alla fall mammaledig till och med november som det ser ut. Jag skriver just nu på en novell som ska publiceras i en antologi i sommar. Det är bara det att jag inte har något direkt motivation eller inspiration just nu. Karaktärerna vägrar prata med mig...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!