7 juni 2015

#buzzadorkampanj - #yoogaia

Då var det dags för en Buzzadorkampanj igen. Denna gången har jag fått förmånen att prova på Yoogaia, en webbaserad yogaträning med både livepass och inspelade. Som pendlande mamma med realtivt små barn så har jag inte jättemycket tid att träna på och träningen ofta blir lidande då jag hellre spenderar tid med barnen när jag kommer hem än tränar direkt. På grund av pendlingen känner jag även att jag inte riktigt har tid att stanna kvar efter jobbet och träna, utan hellre vill hem direkt.





Då är ju hemmaträning ett bra alternativ. Jag har dessutom barn som gärna tränar med mig. Yoogaia erbjuder flera olika typer av yoga, i olika svårighetsgrader och längd. För att få den fulla upplevelsen behöver man prenumerera på tjänsten, och det kostar 20 euro i månaden (ca 200 kr i månaden SEK), men blir billigare om man köper för fler månader på en gång. Jag kan tycka att det är lite dyrt för hemmaträning, men jämför man med vad ett träningskort på gym kostar så är det så klart billigt.



Jag fastnade genast för Curvy Girl Yoga. Man är så van vid dessa pinnsmala yogainstruktörerna så denna kändes som något mer i min "comfort zone", även om jag har tränat yoga tidigare. Instruktören var väldigt tydlig och visade precis vad man skulle göra, även med modifikationer så att man kan anpassa träningen till vart man själv är och vad man klarar av.


Jag skulle gärna fortsätta med Yoogaia, om det var något billigare (friskvårdsbidraget kanske täcker, men jag tror inte det när det inte är ett träningskort). Är du sugen på att testa? Klicka här så får du testa gratis i två veckor!

Som Buzzador får jag testa olika produkter och tjänster och dela med mig av mina upplevelser med mina vänner. Är det något som verkar intressant? Klicka här och bli en buzzador du med! 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!